בני ברק

חשיפת 'קול חי': השופט מונע פסילת בוסו, יישאר מועמד

I have 3823views
דרמה בבני ברק: בית המשפט המחוזי החליט היום (חמישי) לדחות על הסף עתירה שדרשה לפסול את מועמדות השר אוריאל בוסו על ראשות העיר • 'מקומי קול חי' עם השתלשלות הדיון הדרמטי והציטוטים המלאים
השר בוסו בדיון. באדיבות המצלם

הדיון במחוזי על פסילת מועמדות השר בוסו לרה"ע בני ברק: השופט תוהה מדוע לעותרים לקח זמן רב לעתור מאז הפרסומים הראשונים בתקשורת שבוסו מתגורר בכלל בפתח תקווה, אלא עתרו רק לאחר פרסום ב'חדשות 12'

העותר: "לאורך כל התקופה האחרונה היה נראה שיסיר מועמדותו. עכשיו הבנו שלא .

עוה"ד ליפל מסביר מדוע לקח להם זמן לעתור: "בתקשורת החרדית דובר שעקב מינויו לשר הבריאות – יסיר מועמדותו לרה"ע בני ברק. בנוסף, ברגע שהבחירות נדחו ב-4 חודשים הכול עוכב".

עו"ד של בוסו: "פעם ראשונה שאני רואה שהפרקליטות 'מיישרת קו' עם ש"ס וטוענת אותם דברים. עתרו רק שבועיים לפני הבחירות".

עו"ד של בוסו במתקפה: "העותרים אפילו לא בדקו האם הטענות נכונות, המינימום שצריך לעשות, אלא רק הסתמכו על פרסום בתקשורת. בוסו פעל בהתאם לחוק והתגורר בבני ברק, ולגבי הממ"ד לא טענו שאין ממ"ד אלא שהוא לא תקני. החלון לא נסגר, לכן המשפחה לא רצתה להישאר שם במלחמה"

דרמה – השופט מצהיר בדיון בבית המשפט המחוזי כי "העתירה לפסילת אוריאל בוסו ממועמדות לראשות העיר בני ברק, נדחית על הסף".

השופט בדיון: "החוק קבע מועדים ברורים – הייתם צריכים לעתור לפני כחודשיים. המשמעות של זה בעייתית, כי אם אפסוק עכשיו לפסול אותו – אז יומיים לפני הבחירות ש"ס תישאר ללא מועמד? ללא קמפיין? רוצים תעתרו אחרי שייבחר".

העותרים – "מסכימים לדחיית העתירה. נשקול את צעדינו המשפטיים, במידה ובוסו ייבחר לראשות העיר בני ברק. הייתה חשיבות בעצם העלאת הנושא לשיח הציבורי – והבוחר יבחר". עו"ד של בוסו: "גרמתם נזק בהעלאת הנושא"

השופט: "החלטתי לפנים משורת הדין שלא לפסוק לעותרים הוצאות משפט".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה